HTML

Írásaim

Csak írogatok, semmi különös. Néha jól sikerül, de néha nem. Mivel mindegyik az én gyerekem, ezért mindegyiket megtartom. Ami gyenge, az is emlékeztet valamire. Ennyi, én itt, csak én vagyok.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • GáborMiki: Nem is biztos, hogy kicsi. Sőt, még az sem biztos, hogy lány. Csupa rejtély vagyok mostanában! Örü... (2018.01.17. 22:01) Boldogok, akik . . .
  • Editke Kolozsváry: Szia! Ez megint olyan szép. Azt hittem Kamilla a kislány... (2018.01.16. 19:57) Boldogok, akik . . .
  • delory nadin: Szia Miki! Ugye van megfejtése az erdős személyiségtesztnek? Én is nagyon szeretem az ilyesmit. A... (2017.10.20. 20:16) Egyutas élet
  • GáborMiki: @delory nadin: Szia! Igen igen. Elsőre furcsa volt, de aztán nagyon élveztem. Köszönöm szépen! (2017.05.08. 09:18) A Barna lesnél
  • delory nadin: Szia Miki! Ismét jó volt olvasni a soraidat... Ez pont az, ami velem sosem történhet meg. Egyedül... (2017.05.04. 20:35) A Barna lesnél
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2018.01.12. 13:49 GáborMiki

Boldogok, akik . . .

  • Rajzold le, mire vágysz a legjobban!
  • Őőő, nem tudok rajzolni.
  • Mindenki tud. Csak van, aki jól, és van, aki jobban. Rajzolni mindenki tud, csak húzod a vonalakat egy papírlapra.
  • Jó, értem, de nem lehet felismerni majd, hogy mit rajzoltam.
  • Láttál már Picasso képet? Vagy esetleg Dalit? Szerintem azokat sem lehet felismerni. Ettől még van, akinek tetszik. Nem ez számít. Csak rajzolj!
  • Na jó! De annyi mindent szeretnék másképp! Egy másik otthont. Egy egészséges életet. Szeretnék egy lovat, egy tehenet, két kecskét és két bárányt. Meg rózsákat és egy rókát! Ez csak vicc a Kis Herceg miatt, tudod! Rózsákat tényleg. Gyümölcsöket és őzikét, patakot és rétet, cicát meg zongorát, kandallót és vendégeket, meg egy hatalmas akváriumot is. . .

Mosolyogva hallgattam, ahogy sorolja a sok szépet, amit ma nem adhat meg az életünk. Csendben elé tettem a rajztáblát, beletűzve egy papírlappal. Meg színes ceruzákat egy pohárban. Figyeltem, ahogy elkezd rajzolni. Lelkesen, aprólékosan rajzolta meg a vonalakat. Talán egy óra is eltelt, és én olyan boldogan, csodálattal figyeltem, ahogy dolgozik.

  • Kész! Minden megvan! Megmutassam?
  • Szeretném.
  • Ez a nagy ház az! – mutatta büszkén.
  • Hú, ez szép lett! De hol van a ló, a két kecske, meg a rózsák?
  • Nézd, a rózsa hátul van, a ház mögött. Az állatok az ólban vannak a ház mellett. A zongora és az akvárium bent van, ahogyan a vendégek is. A patak itt előttünk folyik, csak a hídról rajzoltam a házat, onnan néztem. Ahogy lóbáltam a lábam a hídon majdnem belepottyantam a vízbe. A cica az ölemben volt, az őzike pedig már reggel elment az erdőbe.
  • Csodaszép lett a rajzod! Mondtam, hogy tudsz rajzolni!
  • Rajzolni továbbra sem tudok. . . De álmodni igen! Még nincs vége, hazafelé elmesélem, hogy mi mindent láttam még rajzolás közben.
  • Rendben, akkor kapaszkodj, mert indulunk!

Nehéz volt a füvön megmozdítani a kocsit, de nekifeszültem, hogy gyorsan induljunk el. Ilyenkor mindig hátravetette magát a székben és kacagott. Ma is kaptunk egy boldog napot! Bár rettenetesen fáradt voltam már, de ilyenkor mindig erőt adott, a siker érzése! Sikerült megnevettetnem, boldoggá tennem egy picit. Ma is látott valami szépet, és nem gondolt a fájdalmaira. Hazáig nevetgéltünk, ahogy a történeteket mesélte az állatokról, a vidám társaságról, akik hamisan énekeltek amikor ő zongorázott nekik, arról, hogy beleesett a ceruzája az akváriumba és még a hasa is vizes lett mire ki tudta venni.

Otthon a szomszéd Peti várt minket az ajtóban ülve.

  • Merre voltatok ma? – kérdezte.
  • Elmentünk megnézni a házunkat. Nagyon vidám napunk volt.
  • Nem rossz neked így? – kérdezte Peti a kerekesszékre mutatva.
  • Tudod, nem ezen múlik, hogy boldogok vagyunk-e! – majd hátranézett rám, és huncutul összekacsintottunk.
  • Gyere be Peti, bent elmeséljük merre jártunk. – mondtam szelíden, elégedettséggel a hangomban.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabormiki.blog.hu/api/trackback/id/tr7313569123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Editke Kolozsváry 2018.01.16. 19:57:00

Szia!
Ez megint olyan szép. Azt hittem Kamilla a kislány...

GáborMiki 2018.01.17. 22:01:27

Nem is biztos, hogy kicsi. Sőt, még az sem biztos, hogy lány.
Csupa rejtély vagyok mostanában!
Örülök, hogy tetszett!
Köszönöm.
süti beállítások módosítása