HTML

Írásaim

Csak írogatok, semmi különös. Néha jól sikerül, de néha nem. Mivel mindegyik az én gyerekem, ezért mindegyiket megtartom. Ami gyenge, az is emlékeztet valamire. Ennyi, én itt, csak én vagyok.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • GáborMiki: Nem is biztos, hogy kicsi. Sőt, még az sem biztos, hogy lány. Csupa rejtély vagyok mostanában! Örü... (2018.01.17. 22:01) Boldogok, akik . . .
  • Editke Kolozsváry: Szia! Ez megint olyan szép. Azt hittem Kamilla a kislány... (2018.01.16. 19:57) Boldogok, akik . . .
  • delory nadin: Szia Miki! Ugye van megfejtése az erdős személyiségtesztnek? Én is nagyon szeretem az ilyesmit. A... (2017.10.20. 20:16) Egyutas élet
  • GáborMiki: @delory nadin: Szia! Igen igen. Elsőre furcsa volt, de aztán nagyon élveztem. Köszönöm szépen! (2017.05.08. 09:18) A Barna lesnél
  • delory nadin: Szia Miki! Ismét jó volt olvasni a soraidat... Ez pont az, ami velem sosem történhet meg. Egyedül... (2017.05.04. 20:35) A Barna lesnél
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2015.06.03. 08:59 GáborMiki

Egy nap magyarul

Reggel kicsit kialvatlanul ébredtem. Tegnap sokáig fent voltam, mert egy izgalmas felvételt néztem a távollátóban. A legújabb Kötél Jakab mozgóképet adták. Elmúlt már éjfél is, mire elaludtam. . .
 Reggel elég kapkodósan indult a nap. Fürdés közben derült ki, hogy kifogyott a zuhanyfürdőm, ezért hajszappannal kellett megfürdenem. A konyhában kiöntöttem a műanyagpadlóra a kávémat, nem találtam a cipőmet, és háromszor mentem vissza a felvonótól a lakásba, mert valamit otthon felejtettem.
 Végre sikerült kimenni a házból. Gyorsan eldöntöttem, hogy ma nem tömegközlekedő eszközzel, hanem az öreg Nép Autó bogarammal megyek a munkahelyemre. Útközben próbáltam rádiót hallgatni, de az egyik adón egy Vas Szűz szám ment, amitől rosszul voltam, soha sem szerettem a fém zenét. A másikon pedig egy ütemes kő zene szólt. Kicsit ez is idegesített, de kivártam, hátha a következő jobb lesz. Úgy tűnt, kő zene napot tartottak, mert a következő, az Ágyúk és Rózsák egyik száma volt. De ez legalább tetszett. Ahogy beálltam a várakozó helyre, épp az egyik kedvenc Királynő számom szólalt meg, de már nem tudtam végig hallgatni, mennem kellett.
Alig értem be a munkahelyemre, már is megcsörrent a távbeszélőm, a főnököm hívott az irodájába. Most vett egy új Alma számítógépet, és azt kellett beüzemelnem neki. Feltelepítettem az Ablakokat, a teljes Iroda csomagot is, persze feleslegesen, mert leginkább csak a Szó-t és a Kitűnik-et használja. Ja és persze egész nap a világhálón lóg. Beállítottam neki azt is, a levelezését is. Elégedetten ült le dolgozni, aminek örültem. . .

Délelőtt nem történt semmi különös, csak a jegyzetkönyvem előtt ültem és dolgoztam. Aztán a munkatársaim kávézni hívtak. Még mindig elég ügyetlen voltam a kialvatlanságtól. Ahogy a kávémmal leültem kilöttyintettem a gazdálkodó nadrágomra! Remek, most húztam fel tisztán. Ráadásul a mosógépem is tönkre ment! Tényleg fel is kell hívnom a javítószolgálatot! Persze Forgómedence mosógépet csak egyetlen helyen javítanak a városban. Kicsit körülményesen, de sikerült megbeszélnem velük, délután ki is jönnek, megjavítják. Szerencsére nem telt még le a jótállása, így valószínűleg nem kell fizetnem a javításért.

Már nagyon vártam az ebédidőt, alig éltem a fáradtságtól. Az elsők között voltam az ebédlőben, már csak azért is, mert az egyik kedvencem volt az egyik étrend. Pulyka Kékszalag, sült burgonyával! Hmm. Ettől kicsit erőre kaptam, ami meglátszott a délutáni teljesítményemen is. Egy nagyszabású ütemterven dolgozunk, és szinte el is készültünk vele a munkaidő végére.
Hazafelé már sokkal jobb kedvem volt (nem is értem, miért). Ki is használtam, megálltam útközben bevásárolni. Épp egy Egycentes Piac esett útba, hát ott álltam meg vásárolni. Az üzletben jó hűvös volt, egész nap mehetett a levegő-nedvességtartalom szabályzó. Kellemes volt a vásárlás, szinte ki sem akartam menni. Azért sikerült befejezni, még általános férfi bevásárló időn belül. A pénztárnál bedobtam még egy Gyermek szeletet a fiamnak, aztán igyekeztem haza.
Otthon a lépcsőházban futottam össze a szerelővel, akiről persze megfeledkeztem. Még jó, hogy megvárt! Vicces volt, mert teljesen úgy nézett ki, mint a színész, aki a Csillag Háborúkban Égjáró Lukács szerepét játssza. Nem tudtam ettől elvonatkoztatni, és mindig mosolyognom kellet, amikor ránéztem. Arra gondoltam, hogy mindjárt előrántja a fénykardját és miszlikbe aprítja vele a gépet. Adtam is neki borravalót szépen, mikor elkészült, nehogy félreértse, hogy mosolyogtam rajta. Köszönésnél összpontosítanom kellet, hogy nehogy úgy köszönjek el: ”az erő legyen veled!”

A vacsorát együtt készítettük a családommal. Szeretünk együtt főzni. Amióta vettünk egy Forró Karám-ot, mindig abban akarunk sütni valamit. Ma roston sültet készítettünk, amihez a feleségem meglepett egy Kecske sörrel is. Na, ezt nevezem jó életnek!

Este korán feküdtem le, soha többé nem maradok fent ilyen sokáig hétköznap, gondoltam és fáradtan omlottam bele, a kényelmes emlékező habos párnámba.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gabormiki.blog.hu/api/trackback/id/tr837514004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása