HTML

Írásaim

Csak írogatok, semmi különös. Néha jól sikerül, de néha nem. Mivel mindegyik az én gyerekem, ezért mindegyiket megtartom. Ami gyenge, az is emlékeztet valamire. Ennyi, én itt, csak én vagyok.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • GáborMiki: Nem is biztos, hogy kicsi. Sőt, még az sem biztos, hogy lány. Csupa rejtély vagyok mostanában! Örü... (2018.01.17. 22:01) Boldogok, akik . . .
  • Editke Kolozsváry: Szia! Ez megint olyan szép. Azt hittem Kamilla a kislány... (2018.01.16. 19:57) Boldogok, akik . . .
  • delory nadin: Szia Miki! Ugye van megfejtése az erdős személyiségtesztnek? Én is nagyon szeretem az ilyesmit. A... (2017.10.20. 20:16) Egyutas élet
  • GáborMiki: @delory nadin: Szia! Igen igen. Elsőre furcsa volt, de aztán nagyon élveztem. Köszönöm szépen! (2017.05.08. 09:18) A Barna lesnél
  • delory nadin: Szia Miki! Ismét jó volt olvasni a soraidat... Ez pont az, ami velem sosem történhet meg. Egyedül... (2017.05.04. 20:35) A Barna lesnél
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2013.05.07. 12:15 GáborMiki

A Dal

Volt egyszer egy dal, ami valahol fent az égben született. A szerzője jól ismerte az embereket, az emberi természetet. A dal - vagyis inkább ének – nagyon különlegesre sikerült. Olyan egyszerű lett, de mégis olyan szép! Megnyugtatta azt, aki hallgatta, sőt arra késztette a hallgatóját, hogy minél előbb megtanulja és énekelje mindig minden helyzetben.
Ez az ének simogatta az emberek szívét, szeretetet adott át, korlátlan mértékben.
Egyszer csak megjelent a földön, és olyan gyorsan terjedt el, hogy szinte egyik napról a másikra milliókra lett hatással.
Persze a legjobb jót sem szereti mindenki, ezért voltak ellenségei a dalnak. Emberek, akik nem szerettek, és nem kedvelték az egyszerű tiszta érzéseket. Megpróbáltak zajt csapni, kiabálni, vagy valami más érzéketlen zenével elnyomni a szépet, a csendben újra és újra megszólaló dallamot.
Ez a dal Róla szólt és arról, hogy mennyire és miért szereti az embereket. Ezért nem volt szabad elhallgatnia, szólnia kellett minden nap, minden éjjel.
A világban már nagyon nagy volt a zaj, ezért csak az hallotta meg, aki figyelt rá. Az ő szívét elérte ez a különös dallam. Lágyan, halkan de elhallgattathatatlanul terjedt a dal szívről-szívre.
Barátságok, erős érzelmi kapcsolatok alakultak ki lépten-nyomon, amerre szólt az ének.
A világ egyre dühösebben harcolt azok ellen, akik énekelték ezt az éneket. Már gyűlöletet érzet mindenki, aki nem engedte be a szívébe e dalt.
Így történt, hogy a végén már csak azok az emberek voltak boldogok, akiknek a szíve énekelt.
Boldogok és legyőzhetetlenek! Mert a szeretet soha nem vall kudarcot!
A földön nemsokára csak boldog emberek fognak élni, olyanok, akik ismerik a dalt. Viszont most még bárki megtanulhatja, és bárki boldog lehet.

A dallam a szívben van, csak a szöveget kell megtanulni. . .

https://www.youtube.com/watch?v=UXz_JC4WM_4

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabormiki.blog.hu/api/trackback/id/tr65286243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Editke Kolozsváry 2013.05.13. 17:47:54

Szia!

Örültem az új alkotásodnak, ezek szerint eltűnt a válság.
Tetszett a történet és a dal is. : )
Szeretettel: én

GáborMiki 2013.05.14. 13:41:30

@Editke Kolozsváry: Szia!
Nagyon köszönöm. Ez még nem a válság vége, de minden felhőnek ezüst a szegélye.
Szeretettel:
m.

mistletoe52 · http://mistletoe-blues.blogspot.com/ 2013.05.30. 08:01:10

Kedves barátom!
Örülök, hogy újra olvashattam Tőled. Tudod, hogy a zene milyen fontos szerepet tölt be az életemben, úgy, hogy szerettem az írásodat. Ezen kívül úgy érzem, hogy a mögöttes tartalomra is ráéreztem.
Üdvözlettel: Joci
süti beállítások módosítása