HTML

Írásaim

Csak írogatok, semmi különös. Néha jól sikerül, de néha nem. Mivel mindegyik az én gyerekem, ezért mindegyiket megtartom. Ami gyenge, az is emlékeztet valamire. Ennyi, én itt, csak én vagyok.

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • GáborMiki: Nem is biztos, hogy kicsi. Sőt, még az sem biztos, hogy lány. Csupa rejtély vagyok mostanában! Örü... (2018.01.17. 22:01) Boldogok, akik . . .
  • Editke Kolozsváry: Szia! Ez megint olyan szép. Azt hittem Kamilla a kislány... (2018.01.16. 19:57) Boldogok, akik . . .
  • delory nadin: Szia Miki! Ugye van megfejtése az erdős személyiségtesztnek? Én is nagyon szeretem az ilyesmit. A... (2017.10.20. 20:16) Egyutas élet
  • GáborMiki: @delory nadin: Szia! Igen igen. Elsőre furcsa volt, de aztán nagyon élveztem. Köszönöm szépen! (2017.05.08. 09:18) A Barna lesnél
  • delory nadin: Szia Miki! Ismét jó volt olvasni a soraidat... Ez pont az, ami velem sosem történhet meg. Egyedül... (2017.05.04. 20:35) A Barna lesnél
  • Utolsó 20

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

2012.12.21. 09:41 GáborMiki

Jackson-Livingstone

Nemrég eszembe jutott, hogy amikor fiatal voltam, mennyit játszottam a fent említett szerzőpáros kaland könyveivel. Arra gondoltam, hogy megosztom ezt az élményt a fiammal is. Kicsit körülnéztem, és meg kellett állapítanom, hogy ezek a könyvek közel sem felelnek meg az azóta kialakult értékrendnek, amit a szellemi dolgokkal kapcsolatban felállítottam magamnak, és tanítok a gyermekemnek is. Pedig maga az ötlet hatalmas, és szerintem nagyon élvezetes játék, főleg, ha ketten játsszuk. Ezért úgy döntöttem, hogy írok egyet. A játék nagyon egyszerű. A történetet olvasva, újra meg újra döntést kell hoznunk, hogy az adott helyzetben mit teszünk. A döntésünk után, a hozzátartozó szám jelzi, hogy melyik bekezdéssel folytassuk a kalandot. Néha rossz döntést hozunk, és véget ér a kaland. Ilyenkor kezdhetjük elölről az egészet. Az is előfordul, hogy valakivel meg kell küzdeni, ehhez dobókockára van szükségünk, alább olvasható, hogy zajlik a küzdelem. Szóval aki szeretne játszani, vegyen egy papírlapot magához, tollat, dobókockát, és kövesse az utasításokat lépésről-lépésre.

Felszerelésed: Zsebkés, gyufa, fejsze, kulacs, két konzerv és egy bot.
Induló jellemzőid: Életerő (20 pont) Kitartás ( 10 pont) ügyesség (30 pont) gyorsaság (20 pont). Ezeket írd fel a papírra. Ha a kaland során küzdened kell, az alábbiak szerint tedd:
Dobj egy dobókockával egyet az ellenfélnek, egyet magadnak. Akinek kevesebb lett a dobás értéke, attól le kell vonni annyi pontot, amennyit a másik dobott. Sorba kell venni a tulajdonságokat, az életerőtől kezdve a gyorsaságig. Ha valamelyik érték teljesen lenullázódik, akkor a másik fél nyert. Jó szórakozást!



Erdei kaland

1.
Egy forró nyári nap van. Már sokat hallottál Glen serlegéről, amit valahol ebben az erdőben rejtettek el. Mivel gyűjtöd a régiségeket, szeretnéd megtalálni. Reméled, hogy sikerrel jársz, bár egyelőre fogalmad sincs, hogy hol keresd. Elindulsz az erdő felé. Félóra könnyű gyaloglás után eszedbe jut, hogy nem töltötted meg a kulacsodat vízzel. Mit csinálsz? Visszamész (35. ) Folytatod az utad (5.)

2.
Végre sikerült átmenni a vékony, csúszós ösvényen a tó mellett. Innen eljutsz egy mesterséges gátig, amit a tó feltöltéséhez csináltak. Már nagyon szomjas vagy, és itt a gát mellett van is egy kisház. Üresnek tűnik, csendes nyugodt, de lehet, hogy van otthon valaki. Eszedbe jut, hogy bekopoghatnál, talán adnak egy kis vizet. Megállsz, és bekopogsz? (38. ) Tovább haladsz inkább (12.)

3.
A tó szélén tudsz csak végig menni, egyensúlyoznod kell, hogy el ne ess, ha még 30-as az ügyességed: (2.) Ha nem (37. )

4.
Az erdőbe érve, újra sötétség fogad. Ráadásul itt nagyon párás a levegő, ami nehezíti a lélegzetvételt. Már hangosan lihegsz, amikor az út hirtelen emelkedni kezd. Olyan magas sziklát kell megmásznod, aminek nem is látod a tetejét. A botodra támaszkodva igyekszel egyre több erőt kifejteni, hogy felérj a sziklacsúcsra. Egyszer csak egy keskeny repedésbe beszorul a botod. Kimerülten rángatod, de nem akar kijönni. Otthagyod (6.), vagy gondolkozol valami más megoldáson (11)?

5.
Folytattad a meleg napsütésben az utad, de minden lépéssel egyre szomjasabb leszel. Már elég tikkadt vagy, amikor meglátsz egy forrást, ami egy domboldal aljában van. Odalépsz, a vize tisztának látszik. Iszol belőle, és megtöltöd a kulacsodat? Igen (36. ) nem (8.)

6.
Elindulsz tovább felfelé, és erőfeszítéseidnek köszönhetően kicsit kimerülve, de épségben feljutsz a csúcsra. Vonj le két életerő pontot és egy kitartás pontot.
A csúcson felegyenesedsz, iszol egyet a kulacsodból, és elindulsz egy jól látható ösvény felé. Az ösvényen meglátsz egy pénztárcát, amit valaki nem rég hagyhatott el, mert újszerű állapotban van. Lehajolsz érte, ekkor hirtelen eltűnik a pénztárca, egy kötél összerántja a lábaidat és hirtelen a magasba emel. (9.)

7.
A medve hirtelen meghátrál, négy lábra ereszkedik, és egy pillanat alatt eltűnik az erdőben. A félelem okozta kimerültség miatt vonj le 1 kitartás pontot. Miután összeszedted magad a medvekaland okozta rémültségből, nagyon körültekintően, de folytatod az utad. Néhány perccel később egy kis tisztáshoz érsz. Nagyon halkan, de valahonnan vízcsobogás hangját hallod. Elindulsz a hang irányába. (15.) Nem inkább folytatod az utat az erdő felé. (44. )

8.
Végül is bizalmatlan lettél, mégsem iszol a vízből, és tovább haladsz. A dombon felaraszolsz, és itt már látod is, hogy jól döntöttél. A forrás nem is forrás, hanem egy halas tó vizének leeresztő csöve. A tó koszos, zavaros, és zsúfolásig tele van halakkal. (3.)

9.
Hatalmas kacagást hallasz az erdőből, és egy jól megtermett útonálló tagbaszakadt alakját pillantod meg. Gyorsan a bicskádért nyúlsz, levágod a kötelet (47 ), vagy megvárod a foglyul ejtődet?(17.)

10.
Hiába próbáltál észrevétlen maradni, a medve meglátott. Döngő léptekkel utánad iramodik, amikor a közeledbe kerül, felemelkedik két lábra, és bömböl egy hatalmasat. Mit teszel? Jajveszékelve menekülsz, amerre látsz (41.). Előveszed a fejszét és a fejed fölött lóbálva próbálod elijeszteni a medvét (7.)

11.
Ahogy ülsz a sziklán eszedbe jut a bicskád, talán azzal ki tudod szabadítani a botod. Néhány perc elteltével sikerül is. Ahogy kirántod a repedésből a botot, meglátsz valami csillogó tárgyat a lyukban. Megpróbálsz benyúlni érte, de csak az ujjaid hegyével éred el. Valami hideg fémtárgyat érzékelsz az ujjaiddal. A bicskáddal kihegyezed a botod, és így már sikerül kipiszkálni. Egy szép aranykarkötő! Vajon ki hagyhatta el, pont itt? Sok hasznát nem tudod venni az úton, de azért elteszed a zsebedbe. (6.)

12.
A ház mellett elhaladva belátsz az ablakon, és egy rossz külsejű alak árnyait látod. Jobb is, hogy nem álltál meg. Hamarosan beérsz az erdőbe. Most már annyira szomjas vagy, hogy levonhatsz 2 életerő pontot és egy kitartás pontot. Az erdő egyre sűrűbb és egyre sötétebb, ahogy hagyod magad mögött a métereket. Hirtelen furcsa zajt hallasz a tőled balra lévő folyó felől. Ahogy odapillantasz, egy hatalmas medvét látsz, ami épp pisztrángra vadászik. Gyorsan megpróbálsz elrejtőzni az erdőben. (40. ) Tovább folytatod az utad, mintha semmit sem láttál volna, csak óvatosabban lépdelsz, nehogy szükségtelen zajt csapj (10.)

13.
Messziről egy tisztás, zöldes fényeit látod. Az ösvény egyenesen odavezet. Már kezdesz örülni, amikor meglátod, hogy a tisztás tele van farkasokkal. Mit csinálsz? Visszamenekülsz az ösvényen?(49. ) Vagy bátran kilépsz a tisztásra? ( 18.)

14.
Az útonálló elveszi az aranykarkötőt, megvizsgálja, majd elégedett vigyorral hátat fordít neked, és elmegy. Kicsit meghúzódott a lábad a csapdától, ezért vonj le két ügyességi, és két gyorsasági pontot. (22.)

15.
A csobogás hangját egy kis forrás adta. Nagy, mohás sziklafalból folyik ki. A szikla körül hatalmas bodzabokor, szinte körbefonja az egész sziklát. Feltöltöd a kulacsod. Megpihensz egy kicsit, és iszol a bodzás forrásból (20.) vagy folytatod az utad (4.)?

16.
A híd recseg, ropog alattad. Lehet, hogy rossz döntést hoztál? Ha a gyorsaságod még 15 pont fölött van, szaladj át a hídon. (25.) Ha már nincs annyi (54.)

17.
Az útonálló látva, hogy biztosan erősebb nálad, leenged a kötélről. Megragadja a karodat, és követeli, hogy adj neki valami értékeset az életedért. Ha van nálad valami aranytárgy, akkor add oda neki. (14.) Ha nincs, lapozz (47).

18.
A tisztáson a farkasok köréd gyűlnek. Ha megvan még a botod, kezd el lóbálni magad körül. (24.) Ha nincs meg (50.)

19.
Zsebre teszed a termést, fogod a holmidat, a botodat, és elindulsz. Távozásod után a farkasok új vezért választanak. Miközben gondolkozol a farkasokkal átélt kalandon, észre sem veszed, a sötét, sűrű erdőben, mögötted lopakodó alakot. Egy pillanat alatt toppan eléd, egy medve. Gyorsan előveszed a fejszédet, hogy elijeszd. (52.) Eszedbe jut, hogy kipróbáld a farkasoktól kapott csodatermést, és gyorsan a medve szája felé dobálod. (28.)

20.
A forrás vize nagyon frissítő, tiszta és tele van ásványi anyagokkal. A kis pihenőtől, és a forrás felüdítő vizétől, újra tele vagy erővel. Adj magadnak 2 életerő és 2 kitartás pontot. (4.)

21.
A faluból csak egy út vezet tovább, ezen folytatod a kalandot. Hamarosan egy útelágazáshoz érsz. Az egyik út tovább visz egyenesen az erdőszélén (44.), a másik levezet az erdő mélyére, egy völgybe (26.) melyiket választod?

22.
Az ösvényen haladsz tovább, de már nagyon bizalmatlanul figyelsz minden rezzenésre az erdőben. Hamarosan egy romos hídhoz érsz. A hídra ki van írva, hogy életveszélyes átmenni rajta. Mégis átmész? ( 16.) Inkább leereszkedsz a híd melletti meredek falon, és kikerülöd a hidat. (48.)

23.
Elköszönsz a medvétől, és tovább ballagsz a rengetegben. Néhány órára egyedül maradsz. Csak gyalogolsz, igyekszel a célod felé. Nem történik veled semmi. Aztán egyszerre kiérsz az erdőből. Az erdőszélén egy kis falu van. Csendes, szinte teljesen kihalt falu. A házakat már benőtte a sok erdei növényzet. A falu közepén letáborozol, tüzet raksz és megmelegíted az utolsó konzervedet. Épp készülsz enni, amikor egy furcsa öregember terem melletted. Elmondja neked, hogy ő már nagyon régen evett utoljára, és szeretné elkérni az ételedet. Megsajnálod és nekiadod az ételt (27.). Nem adod neki, elzavarod, mert te is éhes vagy (53.)

24.
"A farkasok meghátrálnak, csak az egyik nem mozdul. Ő lehet a falkavezér. Vele meg kell küzdened.
Farkas: Életerő (10 pont), Kitartás (10 pont) ügyesség (5 pont) Gyorsaság (5 pont)
Ha legyőzted a farkast (30.) Ha a farkas győzött (50. ).

25.
Gyorsan átértél, és így nem terhelted meg nagyon a hidat. Semmi baj nem történt, és a híd is egyben maradt. Már rád férne egy kis pihenő, de szeretnél előbb kijutni ebből az erdőből. (13.)

26.
A meredek lejtőn csak lassan tudsz lemenni. Ha az ügyességed 15 pont felett van, akkor (29.) ha már alatta, akkor (55.)

27.
Az ételtől az öreg megerősödik, felegyenesedik, és ahogy kezdi kihúzni magát, egyre hatalmasabb óriássá növekszik. Gúnyosan kacagni kezd rajtad, és azt kiáltja, hogy most elvesztél, mert téged is a kihalt falú egyik romos házába zárva fog tartani, mint a többi erre járót. Meg kell küzdened vele.
Öreg Életerő (40 pont), Kitartás (40 pont) ügyesség (40 pont) Gyorsaság (40 pont)
A küzdelem az ismert módon folyik, de ha van medve kardod, akkor minden dobásnál 20 pontot levonhatsz az öregtől. Ha kisebbet dobott, akkor még a kocka értékét is, de ha nagyobbat dobott, akkor csak a húsz pontot, tőled pedig értelemszerűen az ő dobásának értékét. Ha győztél (32.) Ha nem (39.)

28.
A medve röptében bekapja a termést, és azonnal megnyugszik. Kisé zavartan szólal meg egyszer csak. Elmondja neked, hogy haragszik rád, mert nagyon megijesztetted, de aztán megérti a magyarázatodat, hogy féltél tőle, és nem bánt téged. A termés nagyon ízlett neki, és örül, hogy most már érti az emberek beszédét. Cserébe egy odvas fához vezet. Kéri, hogy nyúlj be egy résen, mert adni akar neked valamit. Ha benyúlsz (33.) ha nem (23.)

29.
Leértél a völgybe, ahol egy tisztás vár. Bővizű forrás, tűzrakóhely, és néhány mogorva borostás férfi. Messziről méregetnek, és érzed, hogy rólad sugdolóznak. Odamész hozzájuk? (34.) Nem inkább elkerülöd őket. (44. )

30.
"A farkas élettelenül rogyik össze előtted. Ekkor a többi farkas meghajol. Az egyik, talán a legidősebb, megszólal. Most te vagy a vezérünk. Erősebb és ügyesebb voltál. Vezetsz-e minket ezután? Megbeszélitek evés közben, mert már nagyon éhes vagy. Elkészíted az egyik konzervedet. Tüzet raksz, amitől a farkasok még jobban tisztelnek téged. Ettél is, pihentél is, és ha van nálad víz a bodzás forrásból, adj hozzá minden tulajdonságodhoz 5 pontot.
A farkasok szószólója elmondja neked, hogy egy különleges fa terméséből esznek, ezért tudnak beszélni. A barátságod felajánlod, de a vezér szerepét nem vállalod. Viszont kérsz a különleges termésből, hátha otthon hasznát veszed majd. A farkasok adnak neked, és azt mondják, te is ehetsz belőle. Eszel a termésből? (51.) Inkább kihagyod, majd előbb kipróbálod valamilyen állaton. (19.)

31.
"Leülsz hozzájuk, és elfogyasztod a finom szederbort, amit kaptál. Majd megkérdezed, hogy kik ők. Mivel barátságos voltál velük, ők is azok. Elmondják, hogy itt szokták legeltetni a juhaikat, de már egy ideje nem hoznak ide semmit, mert az összes bárányt elzárta egy gonosz öregember. Azt tudják, hogy egy sziklabörtönben vannak a juhok, de nem tudják kinyit az ajtaját, mert a különleges zár, amit az öreg felszerelt, semmivel sem nyitható.
Eszedbe jut a falubeliek ajándéka. Előveszed a kulcsot, amit rád bíztak, hogy add a pásztoroknak. Rögtön felugranak örömükben, és hívnak, hogy menj velük a sziklához. Velük mész? (58.) Elköszönsz tőlük, és folytatod az utad. (44.)

32.
Az öreg a földre rogyott az utolsó ütéstől. A falu, hirtelen életre kelt. Minden lakója vidáman ugrál körül téged. Hálásak a szabadításért, és cserébe neked adnak furcsa formájú kulcsot. Tedd el, kérlelnek, és ha találkozol a pásztorokkal, add nekik oda. Azt mondják, hogy ha visszafelé olvasol, szerencsés lehetsz. Nem érted ezt pontosan, de elteszed a kulcsot, és megjegyzed, amit mondtak. A faluban adnak enni, inni, és a kulacsodat is feltöltheted. Plusz 5 pont életerőt kapsz. (21.)

33.
A fa odvában egy nagy kardot találsz. A medve neked adja, hiszen ő úgy sem tudja használni. Ez a nagy medve kard, amivel bárkit legyőzhetsz. (23.)

34.
Az egyik férfi odalép hozzád, és kissé nyersen, de megkínál itallal. Picit bizonytalan vagy, mert nem tudod, hogy megbízhatsz-e bennük. Elfogadod az italt? (31.) Inkább tartózkodsz tőle. (56.)

35.
Gyorsan, sietve vissza rohansz az erdő szélére. Ott láttál egy kutat, amiből feltöltheted a kulacsodat. Ahogy sietsz, nem veszel észre egy kiálló gyökeret, és hatalmasat esel, ahogy a gyökérben megakad a lábad. Az eséstől megsérülsz egy kicsit, vonj le 2 ügyességi és gyorsasági pontot. A kutat eléred ugyan, de csalódva látod, hogy ki van száradva. Sajnos nem tudsz vizet tölteni a kulacsodba. Visszafordulsz és folytatod az utadat. (5.)

36.
Nem csak a kulacsodat töltöd meg, hanem iszol is belőle jó sokat, mivel a nagy melegben igencsak megszomjaztál. Egész jól érzed magad, végre felfrissültél kicsit. Aztán hirtelen rosszul leszel. Émelyeg a gyomrod, és forog veled a világ. Mégis erőt veszel magadon, és Felkapaszkodsz a dombon. Ekkor meglátod, hogy nem is forrásból ittál, hanem egy halastó vizének leeresztő csövéből. A tó koszos, zavaros és zsúfolásig tele van halakkal. Ezt a látványt már a gyomrod sem bírja. Miután kiürítette a tartalmát, felegyenesedsz, és megpróbálsz tovább haladni. Közben vonj le 2 életerő és 1 kitartás pontot. (3.)

37.
A keskeny, és csúszós párkányon megcsúszol, és elveszted az egyensúlyod. Térdig belecsúszol a tóba, amitől teljesen átázik a cipőd. Nem történt nagyobb bajod, de vonj le 2 gyorsasági pontot. (2.)

38.
A kopogtatás után azonnal kinyílik az ajtó. Egy púpos, szakadt külsejű ember nyit ajtót. Viszont nagyon kedvesen beszél hozzád, ezért megbízol benne, és elmondod, hogy csak egy kis vizet kérsz. Behív a púpos, és leültet az asztalához. Megtölti a kulacsodat, és neked is ad inni. Nem is vizet kapsz, hanem friss, hideg, citromos limonádét. A limonádét gyorsan megiszod, és a púposra nézel. Rémisztő vigyorral tekint rád. A következő pillanatban forogni kezd veled a világ, homályosan látsz, majd minden elsötétül. Megmérgezett a limonádéjával. Csak az eszméletedet veszted el, de ez is elég ahhoz, hogy azt tegyen veled, amit akar.(39.)

39.
Sajnos a kalandod itt véget ért. Összetörve, kifosztva ébredsz, fáj mindened. Alig tudsz valahogy hazamenni. Talán örökre elment a kedved, a Glen serleg keresésétől.

40.
Ahogy óvatosan lopózol az erdő sűrűjében, valami puha gödörbe süpped a lábad. Mielőtt bármit is tehetnél egy hatalmas rántással kötél tekeredik a lábadra, és a magasba emel. (9.)

41.
Hiába menekülsz, a medve gyorsabb nálad. Utolér, megragad, és egy fához vág. Gyorsan összeszeded magad és felugrasz, hogy megküzdj vele. Megküzdesz vele?(42.) Inkább felmászol egy fára? (43.)

42.
Ezzel a medvével nem tudsz megküzdeni, csak ha van medve kardod. Mivel ilyen nincs a felszerelésedben, sajnos itt véget ért a kalandod, viszont a medve jót ebédelt.

43.
A medve nem tud utánad mászni a fára. Viszont csak estére unja meg, hogy továbbálljon. Addig a fa tetején kell gubbasztanod. Este már teljesen kimerülve mászol le a fáról. Rogyadozó lábakkal próbálsz hazajutni, amikor egyszer egy suhogó hangot hallasz a hátad mögül. Valami fájdalmasan koppan egyet a fejeden, és elsötétül minden. (39.)

44.
Az erdő egyre sötétebb és sötétebb. Néhány óra gyaloglás után, már egész biztos vagy benne, hogy eltévedtél. Már azt sem tudod, hogy honnan jöttél. Egy erdei kisházat találsz, aminek nyitva áll az ajtaja. Bekopogsz, hogy útbaigazítást kérj. Egy nénike csoszog feléd, hatalmas faklumpában. Mikor elmondod, mit szeretnél, egy tisztás felé irányít. Látod is messziről a tisztást, és hálás vagy a segítségért. A nénike csak a botodat kéri el tőled. Odaadod neki? (45.) Nem ehhez a felszerelésedhez ragaszkodsz (46.)

45.
A néni mosolyogva veszi el a botodat, és a tisztás felé irányít. Ahogy közeledsz a tisztáshoz, látod, hogy tele van farkasokkal. Azért kilépsz a tisztásra, mert bízol a néniben. (18.)

46.
A néni egyszerre dühös lesz, és kivesz a zsebéből valami fehér port. Rád szórja, amitől elalszol azonnal. Már nem emlékszel semmire, ami ezután történik veled. (39.)

47.
Az útonálló ezt nagyon zokon veszi. Rád ront, és püfölni kezd. Meg kell küzdened vele.
Útonálló: Életerő 30 pont, Kitartás 20 Pont, ügyesség 15 pont, gyorsaság 5 pont.
Legyőzted (22.) Ha ő győzött (39.)

48.
A híd melletti meredek fal sáros és csúszós. Bukdácsolva, csúszkálva jutsz le az aljába, közben többször lehorzsolod a kezed. Az árok aljában éles sziklák várnak, amik között nem könnyű sérülés nélkül áthaladni. Nem is sikerül, néhány helyen összevágnak a kövek. Végül felkapaszkodsz a szemben lévő meredek falon, ahol tövisek állnak ki a kövek közül. Nagy nehezen felérsz végre. Ez a kitérő 3 ügyességi 3 életerő és két gyorsasági pontba került. (13.)

49.
Ijedten szaladsz vissza az ösvényen. Nem is gondolkozol semmin, csak menekülsz. Fel sem tűnik, hogy megint a hídon kell átszaladnod. Csak gyorsan döngő léptekkel rohansz a hídon, amikor váratlanul nagy robajjal összedől alattad az egész, és maga alá temetnek a romjai. Sajnos a kalandod, és az életed is véget ért.

50.
Az összes farkas egyszerre rád támad. Mindegyikkel meg kellene küzdened. Ezt a küzdelmet viszont nem kell lejátszanod. Biztos, hogy a farkasok győztek. A kalandod véget ért, viszont a farkasok elégedettek voltak, a finom vacsorával.

51.
A termés nem embereknek van kitalálva. Emberek nem fogyaszthatják. A farkasok csak ki akarták kényszeríteni, hogy a vezérük legyél. Farkassá változol, és sajnos be kell fejezned a kalandod. Cserébe a farkasok vezére lehetsz, csak vigyáznod kell, nehogy egy erősebb farkas legyőzzön valamikor.

52.
A fejszelóbálástól, csak ideges lesz a medve. Hirtelen rád ront. Te gyorsan menekülni próbálsz előle. (41.)

53.
Az öregember szitkozódni kezd, mérgelődik, és apró kavicsokkal dobál. Zavartalanul eszel tovább, de az öreg nem hagy békén. Miután megetted az ételed, felállsz, hogy megküzdj az öreggel. Ekkor az öreg rád dob egy furcsa kötelet, amitől mozdulni sem tudsz. Ezután betuszkol az első házba, ami a közelben van. Sajnos innen soha sem jutsz már ki. Örökre az öreg szolgája leszel, mint a falu összes többi lakója.

54.
Túl lassan mész át a hídon. A romos híd nem bírja a terhelést. Az egyik oldala megbillen, és te elveszted az egyensúlyod. A következő pillanatban már az árokban találod magad. Szerencsés lehetsz, hogy nem omlott rád a híd. Kimászol az árokból, és bár kicsit összetörted magad, de folytatod az utad. Azért vonj le minden tulajdonságodból 2 pontot. (13.)

55.
Ügyetlenül bukdácsolsz lefelé a lejtőn. Végül megbotlasz egy ágban, és fejjel előre elesel. Gurulsz végig a lejtőn, össze-vissza töröd magad. Végül egy erősebb ütéstől elveszted az eszméleted. (39.)

56.
Ezzel megsérted őket. Ők voltak a pásztorok, akiket kerestél, de most megharagudtak rád. Már nem akarnak meghallgatni, mert azt érzik, megveted őket. Rád támadnak mindannyian. (39.)

57.
Egyedül mész be a barlangba, a pásztorok már a juhokkal vannak elfoglalva. A széltől becsukódik mögötted az ajtó. Már hiába kiabálsz, nem hallanak meg a pásztorok. A sötét barlangban kitapogatod mi volt az a fényes tárgy. Egy serleg, biztos a Glen serlege! De mire mész vele itt egyedül, bezárva a sötét barlangba. Ez a kaland a végéhez ért. Kár, hogy az utolsó pillanatban döntöttél rosszul.

58.
A sziklához érve a pásztorok azonnal kinyitják az ajtót, ahonnan ezernyi meggyötört bárányka jön ki. A pásztorok a bárányokkal vannak elfoglalva, de te bekukkantasz a barlangba, ahol a juhok voltak. Meglátsz, valami fényesen csillogó tárgyat az üreg végében. Bemész érte? (57.) Megkérsz egy pásztort, hogy nézzen be az üregbe, hogy nem maradt-e ott valami. (59.)

59.
Az egyik pásztor benéz a barlangba, és egy rövid idő múltán kihoz egy serlegszerű kupát. Nekik nem kell ez a kupa, tehát neked adják. Alaposan megvizsgálod, letörlöd a port róla, és akkor látod meg a feliratot az alján. Az áll rajta, hogy:”dogásnávík a itisejlet előleb lozsi ah, egelres nelg”
Vajon milyen nyelven írhatták? Ekkor eszedbe jut, amit a faluban mondtak. Elolvasod visszafelé, és mindent megértesz. A következő pillanatban otthon találod magad. Kicsit fáradtan, kicsit kimerülve, de egy jó kalanddal gazdagabban. Vajon mi volt a serlegre írva? (60.)

60.
Visszafelé olvasva” glen serlege, ha iszol belőle teljesíti a kívánságod”. Miután ittál belőle azt kívántad, bárcsak otthon lehetnél már!

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabormiki.blog.hu/api/trackback/id/tr714974395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Editke Kolozsváry 2012.12.27. 18:00:51

Szia!

Jót játszottam! Gondolom, hogy sok energiád felemészti, de kérlek ha lesz időd írj még ilyet!
Azért, amikor az utolsó előtti pillanatban döntöttem rosszul és ugyanaz a farkasfalka végzett velem, akiknek egyszer már a vezérük lettem, csak azért, mert akkor még megvolt a botom, az fájt.
Köszönöm, hogy ezt feltetted.
Szeretettel: én

GáborMiki 2012.12.28. 09:11:12

@Editke Kolozsváry: Szia!
Csak nem hagytad magára a pásztorokat? Az a kedves mosolygós klumpás néni kérte el a botodat? Hát igen elég gonosz fordulatok vannak benne. Nem sok idő ám, inkább az ötlet jön lassan. Örülök, hogy jót játszottál! Szép napot!
m.

Editke Kolozsváry 2012.12.28. 12:39:46

@GáborMiki: Pont így történt. A végén átnéztem, volt-e egyáltalán olyan rész, ahol még nem jártam, de volt, sok-sok buktató, azért örültem, hogy mindbe nem sétáltam bele. Várom a következőt.

mistletoe52 · http://mistletoe-blues.blogspot.com/ 2013.02.01. 14:03:21

Farkasvezérként végeztem. Ez még nem voltam és azt hiszem nem is szerettem volna soha.
Joci

GáborMiki 2013.02.05. 08:20:08

@mistletoe52: Hahó!
Csak nem ettél a különleges termésből? Mert kedves vagy, és nem akartad visszautasítani őket. De hát ez volt az egyik buktató, amire számítottam is, hogy valaki belesétál. Csak a történetben vagyok ilyen kis gonoszka. Amúgy soha sem élnék vissza vele.
Barátsággal:
m.

mistletoe52 · http://mistletoe-blues.blogspot.com/ 2013.02.05. 19:30:37

Persze, hogy ettem belőle, olyan kedvesen kínálták. Ha rutinos játékos lennék észrevettem volna, hogy ez egy csapda. De engem valahogy elkerültek ezek a kalandjátékok, így hát csak a szívemre hallgathattam.
Azért jót szórakoztam! Köszi
Üdv: Joci
süti beállítások módosítása