HTML

Írásaim

Csak írogatok, semmi különös. Néha jól sikerül, de néha nem. Mivel mindegyik az én gyerekem, ezért mindegyiket megtartom. Ami gyenge, az is emlékeztet valamire. Ennyi, én itt, csak én vagyok.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • GáborMiki: Nem is biztos, hogy kicsi. Sőt, még az sem biztos, hogy lány. Csupa rejtély vagyok mostanában! Örü... (2018.01.17. 22:01) Boldogok, akik . . .
  • Editke Kolozsváry: Szia! Ez megint olyan szép. Azt hittem Kamilla a kislány... (2018.01.16. 19:57) Boldogok, akik . . .
  • delory nadin: Szia Miki! Ugye van megfejtése az erdős személyiségtesztnek? Én is nagyon szeretem az ilyesmit. A... (2017.10.20. 20:16) Egyutas élet
  • GáborMiki: @delory nadin: Szia! Igen igen. Elsőre furcsa volt, de aztán nagyon élveztem. Köszönöm szépen! (2017.05.08. 09:18) A Barna lesnél
  • delory nadin: Szia Miki! Ismét jó volt olvasni a soraidat... Ez pont az, ami velem sosem történhet meg. Egyedül... (2017.05.04. 20:35) A Barna lesnél
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2013.11.27. 14:38 GáborMiki

Egy forradalmian új diéta

 Az én szervezetem kicsit magasabb hőfokon működik, mint az átlagembereké. Gyors emésztés, állandó hőségérzet, átlagon felüli reakcióidő, gyors teljesítménynövelési képesség jellemez, viszont szinte azonnali kifáradás, ha elfogyott az energiám. A testem több energiát használ fel, mint amennyit jól eső érzéssel szívesen el tudok fogyasztani. Ezért rendszeresen tömöm magam, mert különben folyamatosan csökkenne a testtömegem. Ez egy hétköznapi sajátossága a testemnek, semmi rendkívüli, nem orvosi eset vagyok, már kivizsgáltattam magam.

Nekem egy negatív diétára lenne szükségem, ami persze nem létezik, így mindig nekem kell kitalálnom, hogyan fordítsam meg a diétákat, hogy hasznosítani tudjam az ötleteket. Persze a népszerű diétákról megvan a véleményem, ezért most egy ilyet fogok kissé megváltoztatni. Aki ismer, tudja milyen hatással van rám minden, ami a világban népszerű. Ha mindenki egy bizonyos dologról beszél, mindenki ugyanazt csinálja, máris megszólal a vészcsengő. Gyerekek titeket vezetnek, ráadásul az orrotoknál fogva. Na pontosan ilyen a legmodernebb, a legtudományosabb, a legérthetőbb diéta, a PALEOLIT DIÉTA!
 Alap gondolatában sántít a dolog, hogy az ősember milyen volt. Nos, engem már itt elveszítettek. Az ősember léte egyre meseszerűbb, a régészeti leletek az evolúciót egyre inkább megkérdőjelezik, ráadásul meggyőződéssel hiszek az intelligens ember teremtésében, nem pedig a kifejlődésében. Az ideológia hozzá, hogy a feltételezett ősember nem volt beteg, hát elég gyenge lábakon áll. Szóval miért is gondolják ezt így? Nem találtak diagnosztizált daganatról, szívrohamról, érszűkületről, cukorbetegségről barlangrajzot? Milyen egy cukorbeteg ősember barlangrajza? Miben különbözik az egészséges emberről készült ábrázolástól? Az intelligens ember évezredeken keresztül miért ette ugyanazt, úgy hogy nem volt ennyire elterjedt a sokféle krónikus betegség? Mindegy végül is, nem is erről akarok írni. Inkább a paleolit diéta fordítottjáról, mikor hízásra késztetjük a testet. Hasonlóan meggyőző nevet találtam ki neki: Mikulás diéta!
Az alapgondolat az, hogy a Mikulás évszázadok óta él, és egészséges. Vidám, boldog, fürge, mozgékony, pedig rendesen van súlyfölöslege. Még a rénszarvasai is örökéletűek, és elképesztő teljesítményre képesek. Honnan szerzi a Mikulás, ezt a rendkívüli energiát? Miért nem öregszik, és nem fárad el soha? Mit eszik a Mikulás, amitől túlsúlyosan is egészséges? Ha követjük a táplálkozását, akkor mi is kedvesen telt, mosolygós, boldog pufókká változhatunk, és még az életünket is hatékonyabban élhetjük.
Mit eszik a Mikulás? „A Mikulás a sütiket szereti a legjobban, de bármilyen olyan ételt készítesz ki neki, amit Te szeretsz, annak nagyon fog örülni.” Vagyis a legfontosabb táplálék a süti. Sütit kell enni, de nagyon sokat. Amúgy, amit gyermekek önként, és szívesen megesznek, azt szintén fogyaszthatjuk. Például csipszet, kólát, gumicukrot, dínó fasírtot, hamburgert (kizárólag akkor, ha nem rénszarvasburger, mert az tiltott élelmiszer), sült krumplit. A Mikulás rénszarvasai rénzuzmót, és répát esznek. Ezeket is fogyaszthatjuk, persze csak mértékkel, mert ez mégiscsak állateledel. A Finn családok a Mikulás kedvenc ételeit eszik az érkezése előtti hónapban. Ezek az ünnepi ételek szintén fogyaszthatóak, amelyek hagyományosan a sonka, rakott krumpli, lazac és a rizskása. Aztán ott vannak az egészséges ételek is, dió, piros alma, mogyoró, ezek elegendő antioxidánst tartalmaznak és javítják a vérképet is. Néhány helyen a Mikulásnak tejet is szoktak adni, de azért ezzel óvatosan kell bánni, mert nem minden tej, ami fehér. Ha tényleg tejet iszunk, és még nem vagyunk rá allergiásak, akkor jöhet, amúgy csak okosan a tejjel. Persze a rénszarvastej az más, azt korlátlan mennyiségben ihatunk, de ahhoz meg nehéz hozzájutni. Rudolf a rénszarvas kedvence egyébként a Túró Rudi. Ebből is kedvünkre, és korlátlan mennyiségben fogyaszthatunk.
Összegezve: süti, csoki, husi, mogyi, gumicuki, tejci, hambi, rudi, és effélék.
Ilyen egyszerű az egész. A Mikulás évszázadok óta ezt eszi, és lásd, energikus, jó kedélyű, és mindenki szereti. A Mikulás diéta eredeti, ősi, és még soha senkinek sem okozott csalódást. Az egészséges élet titka: együk azt, amit a Mikulás!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabormiki.blog.hu/api/trackback/id/tr915660736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Editke Kolozsváry 2013.11.29. 20:39:52

Szia!
Egy ideje én már Mikulás diétán vagyok, csak nem tudtam, hogy így hívják :)
Tetszett.
Szeretettel: Editke

Szandra Monostori 2013.12.01. 17:23:46

Editkéhez csatlakozom! :) nem is tudnék élni a Mikulás-diéta nélkül! még egyelőre élek és kövér sem vagyok...:) utóbbi ugyan hibádzik a Mikulással összehasonlítva, de ez talán nem nagy gond.
aranyos vélemény volt, egyetértek Miki!

GáborMiki 2013.12.05. 14:51:07

@Editke Kolozsváry:
Kedves Editke!
A Mikulás diéta tényleg jó, én már gömbölyödöm is szépen. Még a rénszarvastejjel nem próbálkoztam, de talán nem is fogok!
A burgerek közül pedig a Jetiburger a kedvenc, szóval egész jól megy. :-)

GáborMiki 2013.12.05. 14:53:20

@Szandra Monostori:
Kedves Szandi!

Köszönöm, hogy elolvastál, csak a sütikről ne szokj le soha. Azért nem kell téli álmot aludnunk, mert elég édességet eszünk. Így nem csak az álmunk édes! :-)
süti beállítások módosítása